Etter at Sømløst ble lansert i august 2019, har den digitale tjenesteplattformen vært i bruk og grundig testet av medlemmene på Madserud Proptech Hub. Det var en viktig milepæl for Selvaag Eiendom i arbeidet med å skape en tjenesteplattform som vil øke servicetilbudet til leietakere på selskapets eiendommer.
– I løpet av testperioden har vi fått om bord over 100 brukere, og vi har testet ut noen helt enkle funksjoner som digitale nøkkelkort, booking av møterom, lunsjbestilling og, kioskfunksjon. Det har fungert veldig bra, naturligvis med noen justeringer underveis, men det er jo nettopp derfor vi har en test. Både vi i Selvaag Eiendom og brukerne av Sømløst skal lære, og så skal vi utvikle oss videre. Det er sånn vi blir bedre og da vi skaper resultater, sier innovasjons- og kommunikasjonsdirektør Hege Skjelbred Hatlemark.
Intensjonen med Sømløst er å binde sammen gårdeier, leietakere og leverandører på en ny måte. Målet til Selvaag Eiendom er å lette hverdagen til hver enkelt medarbeider hos våre leietakere – her settes enkeltpersonen i fokus. Samtidig er dette en tjenesteplattform som skaper nye og spennende muligheter for aktører som vil være leverandører til Selvaag Eiendom sine eiendommer.
Hege Skjelbred Hatlemark -Innovasjons- og kommunikasjonsdirektør i Selvaag Eiendom
– Nå tar vi de neste stegene i utviklingen av Sømløst. Det betyr at vi skal ha flere tjenester og flere funksjoner inn i løsningen. Etter hvert kobler vi også flere av eiendommene i Selvaag Eiendom sin portefølje til Sømløst, og vil med det bidra til en mer sømløs hverdag for enda flere av våre leietakere og deres medarbeidere, avslutter Skjelbred Hatlemark.